Ako čo najefektívnejšie zvýšiť návštevnosť webovej stránky

K tomu, aby boli webové stránky navštevované, respektíve aby ich bežní užívatelia vôbec našli je potrebné, aby sa stali poprednými výsledkami, ktoré vám poskytne internetový vyhľadávač (napr. Google). V tomto smere je pre konkrétnu webovú stránku potrebná optimalizácia pre webové vyhľadávače, známejšia pod anglickou skratkou SEO (search engine optimization). tablet.jpg
Optimalizáciou sa vlastne upravujú, doplňujú, tvoria a následne propagujú vzniklé webové stránky do podoby, aby zaujali čo najvyššie miesto v známych bezplatných vyhľadávačoch (Google, Bing, Yahoo, apod). K týmto výsledkom a faktorom umiestnenia sa podpisuje aj výber vhodných kľúčových slov, v prípade off-page faktorov napríklad spätné odkazy.
Kľúčové slová by mali byť relevantné k téme konkrétnych webových stránok, čím sa niekoľkonásobne zvýši pravdepodobnosť, že vyhľadávač v prípade zadaného slova alebo slovného spojenia posunie na vyššie miesto relevantný odkaz v podobe konkrétnej webovej stránky. Teda ak sa napríklad web zaoberá článkami na tému predaj počítačov, ideálne je vyberať kľúčové slová pre danú tému.
Relevantnosťou a popredným umiestnením by tak logicky mala vzniknúť vyššia návštevnosť konkrétneho webu. Vyššou návštevnosťou tak zároveň vzniká i efektívnejšia konverzia, respektíve požadovaná aktivita na webe, čo je ideálne najmä v prípade, ak daná stránka predáva určitý tovar alebo poskytuje isté spoplatnené služby. V iných prípadov vzniká pravdepodobnosť, že sa návštevníci zaregistrujú, kliknú na reklamu, vyplnia dotazník, apod. Záleží od toho, čo daný web ponúka a aký je jeho prioritný zmysel.seo satelit.png
Pravdepodobne tak už viete, že optimalizácia stránky pre popredné umiestnenie vo vyhľadávačov je tak z veľkej časti záležitosťou úspešného marketingu, najmä v dnešnej digitálnej dobe. Internetový marketing je však širší pojem, preto existujú aj širšie možnosti optimalizácie. Nie nadarmo tak poznáme aj pojem SEM ( seach engine marketing), ktorý zahŕňa napríklad prekliky na reklamy.

Online kariéra, ktorú môžete začať hneď aj bez peňazí

Virtuálny asistent
V súčasnosti funguje veľa firiem bez fyzickej kancelárie, ktorá otvorila širokú škálu vzdialených príležitostí pre virtuálnych asistentov, aby zvládli celý rad úloh. Patria sem povinnosti týkajúce sa služieb zákazníkom, odpovedanie na telefóny, nastavenie stretnutí a skríning e-mailov.
Môžete začať malý s jedným klientom. Potom, keď identifikujete svoju špecializáciu alebo oblasť, na ktorú sa chcete sústrediť, napríklad služba zákazníkom sociálnych médií, môžete získať viac klientov a zvýšiť svoj potenciál zárobku.

obvhod

Kouč
Ak ste odborníkom v konkrétnej oblasti, využite svoje vedomosti a staňte sa trénerom, vyučujte študentov cez internet. Internet vám umožní osloviť každého, kto má záujem, bez ohľadu na jeho geografickú polohu.

Tvorca obsahu
Prakticky každý podnik robí nejakú formu marketingového obsahu. Existuje veľa konkurenčného obsahu, takže dopyt po vynikajúcich spisovateľoch je stále vysoký.
Koniec koncov, ktokoľvek môže publikovať obsah, ale len veľmi málo firiem vytvára presvedčivý obsah, ktorý upúta pozornosť a konvertuje svoje počty publika do výnosov. Ak ste skúsený spisovateľ, na vás čaká veľa lukratívnych príležitostí.

ebay

Predávanie prostredníctvom E-bay
Koncept zarábania prostredníctvom E-bay je jednoduchý: nakupujte nízko a predávajte vysoko.
To je tiež životaschopná možnosť, ak chcete zvýšiť počiatočné finančné prostriedky. Je to skvelý most pre tých, ktorí chcú začať online kariéru, ale ktorí nechcú opustiť bezpečnosť a výplatu.

Konzultant
Ak ste kvalifikovaní, poradenstvo sa môže ukázať ako veľmi lukratívny obchod. Ale v súčasnosti je toľko konzultantov, že nemusíte len byť schopní prinášať konkrétne výsledky a poskytnúť skutočnú hodnotu – potrebujete tiež spôsob, ako vyniknúť a oddeliť sa od priemernosti.
Cesta k úspechu však nie je jednoduchá a rýchla. Pripravte sa, že budovanie klientely vám môže zabrať približne 5 rokov.