Športom k efektívnemu chudnutiu

Ľudia si na svoju kondíciu a telesný výzor v podobe štíhlej postavy zvyknú potrpieť najmä vtedy, ak sa blíži leto. Nielenže chceme vyzerať dobre v krátkom (alebo takmer žiadnom) oblečení, zatiaľ čo určité znaky prebytočných tukov sme cez zimu vedeli skryť pod hrubou bundou, ale blížiace sa leto je zároveň ideálnou sezónou plnou príležitostí. Nemálo ľudí vlastne počas tejto sezóny schudne takmer pravidelne a to častejším pohybom po vonku, športom, ako aj o niečo menšou chuťou konzumovať ťažko stráviteľné pokrmy. Teda určité zimné „udomácnenie“ a časté jedenie pečených či smažených pochúťok skončilo, prichádza očista a zmena životného štýlu, ktorý by pôsobil fit.
modrý klobouk
Toto spomenuté, zatiaľ skôr jarné obdobie v sebe ukrýva viacero prirodzených spaľovačov tukov, tabletky na chudnutie v podobe častejších výletov, športovej aktivity a v neposlednom rade zážitkov. Ako teda využiť túto príležitosť k tomu, aby sme zhodili prebytočné kilá a k letnej sezóne už pôsobili v štíhlejšej kondícii? Predstavme si tie najvhodnejšie jarné aktivity a pripravme sa už vopred na obdobie plné vody, slnka a odhalených tiel.
kytičky u stromu
•         Pravidelná chôdza: Najefektívnejšia je rýchla chôdza. Pochopiteľne, tá nemusí od začiatku vyhovovať každému, preto treba začínať postupne, prakticky od normálnej chôdze a po čase jej tempo zrýchľovať tak, aby sa pre vás stala prirodzenou. Potrebu zrýchľovať tempo a prispôsobovať sa mu by ste mali časom cítiť automaticky. Chôdza by mala trvať aspoň hodinu a je možné, že rýchlou chôdzou priemerný človek spáli pravidelne 200 – 400 kalórií.
•         Cyklistika: Bicykel je veľmi dobrou a zároveň zábavnou pomôckou, pokiaľ hľadáte pravidelný pohyb a očakávate efektívne spaľovanie kalórií, ktorých môžete týmto spôsobom spáliť ešte dvojnásobok, než pri normálnej chôdzi. Zároveň vám ponúka možnosť navštíviť vzdialené okolie bez pravidelného užívania auta či MHD a cesta bude určite zaujímavejšia, nevraviac o tom, že sa vyhnete cestnej zápche.

Športom k efektívnemu chudnutiu
4.3 (85.71%)14