Predikcia Google o internete

Útočí z niekoľkých uhlov. Jedným z nich je predikcia. Spoločnosť Google zisťuje, ako uhádnuť, čo budete chcieť robiť, a potom túto predikciu sprístupní ako okamžitú možnosť.

Táto prediktívna sila zmení spôsob, akým pracujú zamestnanci a manažéri v podnikoch a iných podnikoch. Prediktívny internet urobí pre prácu to, čo urobia vozidlá s vlastným pohonom pre dopravu.google.png

Spoločnosť Google testuje nový nástroj s názvom Odpovedať, ktorý číta, čo vám vaši kolegovia posielajú, a potom navrhne odpovede, ktoré môžete odoslať kliknutím alebo ťuknutím. Môže to znieť ako existujúce inteligentné odpovede spoločnosti Google, ktoré sú zabudované v službách Gmail, Inbox a Allo. Ale Odpovedať je Smart odpovede pre aplikácie tretích strán, v podstate. (Zaregistrujte sa tu pre verziu beta.)

Vieme, že navrhované odpovede sú prispôsobené na základe toho, čo odhaduje a ako by ste to mohli povedať. Spoločnosť túto možnosť využíva pomocou algoritmov, ktoré sledujú, ako komunikujete, kde ste a čo je v kalendári. Pravdepodobne budete mať na výber medzi tromi odpoveďami.

Prvé aplikácie na podporu by mali byť Hangouts, Slack, WhatsApp, Line, WeChat, Facebook Messenger a Twitter. (Odpoveď pre Twitter bude pravdepodobne spočiatku ovplyvňovať iba priame správy a nie verejné odpovede na tweety.)

Odpoveď môžete tiež použiť na plnú automatizáciu odpovedí počas jazdy. Kontakty vám hovoria, že teraz nemôžete chatovať.

Odpovedať dokonca prepíše nastavenie „ticho“ v telefóne, ak vie, že ste neskoro a niekto vám posiela naliehavú správu.

Technologické funkcie sa vyvíjajú, stávajú sa oveľa schopnejšími a rozširujú svoj rozsah. Je jednoduché predpovedať, kam smeruje prediktívna komunikácia.
search.png
Prirodzená technológia za odpoveďou sa bude v budúcnosti určite aplikovať napríklad na marketing typu hromadnej korešpondencie.

Softvér e-mailovej korešpondencie v súčasnosti prispôsobuje konzervované správy pre jednotlivcov, napríklad pridaním mena príjemcu. Ako technologický novinár dostávam každý deň sto takýchto e-mailov. Zvyčajne začínajú slovami „Hej, Mike“, ale niekedy hovoria niečo ako „Hej, FIRSTNAME“.

Budúci softvér hromadnej korešpondencie môže prispôsobiť štýl písania odosielateľa na základe preferencií príjemcu. To by sa dalo určiť aj po dodaní, v takom prípade by odosielatelia nikdy nevedeli, ako bola ich vlastná komunikácia napísaná v konečnej podobe.